Tuesday, January 25, 2011

tahap kesihatan aku yang berada di tahap kronikal(up sikit dari pada kritikal)

well,semenjak aku mengenali dunia blogger ni eh!silap pulak.semenjak aku pakai celcom berukband(beruk lak yang disalahkan)aku rasa kepala aku dah hang sket!(tulah nenek kata upgrade hdd dan ram aku degil)mungkin disebabkan darah keturunan aku kot,seorang saiyan!(saper yang layan dragonball taula)xder la.actually sifat aku yg mcm vampire(edward,bile kite nak berperang dgn jacob?)siang mengantuk,malam berjaga!pagi lak kena bangun awal!adeh pening2!so aku dh buat keputusan walaupon mungkin akan menyebabkan moto skuter aku di trade dgn superbikes.Mulai worldcup 2030,aku dah berazam xnak jadi vampire lg.aku nk pencen di tambah pulak semakin banyak kabar taufan yang mengatakan ramai surfer yg suke dok lama2 kat computer dorang berisiko mndpt darah beku.so kepada korang jugak yang suke mengadap lama2 kt dpn komputer,kurang2kan la.ok!

No comments:

Post a Comment